torstai 27. syyskuuta 2012

mun kynsihoitotteiden arviointia :)


Köyhät on mun kynsienhoitokeinot :D pääasiassa kynsiä hoitaa Sally Hansen kynsinauhaöljy sekä essien grow stronger aluslakka... 


Yläpuolella on siis vasemmalla Essien Grow stronger aluslakka ja oikealla Goot to go pikakuivattava päälyslakka. 
Kyllä tuo aluslakka on silleen auttanu, ettei kynnet ole liuskoittunu/halkeillu niin paljon kuin ennen :) Ei tuo tietenkään pelkästään (ainakaan mun kynsiin) riitä pitämään niitä kunnossa, mutta auttaa paljon! kynnet kasvaa ton käytön aloittamisen jälkeen paljon nopeammiin. Taih... ainakin pikkurillin ja nimettömän kynnet kasvaa nopeemmin :D
Ennen tota mulla oli siis toinen "hoitava" aluslakka, mutta ei ainakaan mulla kyllä toiminu ollenkaan... Tältä seisomalta en pulloa löydä, mutta kun saan sen vihulaisen kiinni niin lisään tänne sen nimen sekä merkin.
Ja tuosta päälyslakasta ei voi oikein muuta sanoa, kuin että hyvin toimii :). Kuivattaa musta ainakin ihan mukavan nopeasti ja antaa siihen kynteen kivan ja kiiltävän pinnan C:


Tässä sitten se mun kunsinauhaöljyni. Oli stokkalla niin paljon valinnanvaraa, että valitsin pakkauksen mukaan :D Ei ehkä mikään käytännöllisn tapa...
Vertailukohdetta ei kyllä oikein löydy, kun toi oli ensimmäinen kynsinauhaöljy, mutta omasta mielestäni olen kyllä elänyt aivan liian pitkään ilman tuollaista.  Tuota täällä tökin kynsiin vähänväliä, ja kyllä se on auttanut mun kuiviin ja halkeileviin kynsiini :> 
Vähän jää kyllä nihkeä olo ton kuivumisen jälkeen... Jos kukaan tajuaa mitä tarkoitan? :D

Lisäks sitten vielä välillä uitan kynsiäni sellaisessa oliiviöljy & suola sekoitelmassa, johon löysin youtubesta ohjeen. kynnet tuntuu kivoilta sen jälkeen, mutta päivittäin sitä en voi kokeilla kun se on äitini kotona kielletty "ruoan väärinkäyttönä" mitä se luultavasti juuri onkin ;>. lisäksi aina sen jälkeen jokapaikka on ihan siinä öljyssä :D

Nyt tästä sitten menen, kun on koneen näppinkset ihan tuossa kynsiölkyssä. Kaipa sen saa siitä pyyhittyä C;


Tietääkö kukaan joitain aivan lyömättömiä kynsihoitotuotteita joita jokaisen kaapista pitäisi löytyä? Kommetteihin saa kirjoittaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti