keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Shootti: The colours of autumn



Kuvailin Akemia toissaviikonloppuna suokissa ;) Keksin muuten vihdoin miten noi kuvat saa käännettyy oikein päin! Vika ei oo bloggerissa vaan kameran asetuksissa! Tosin en vieläkään osaa laittaa niitä asetuksia oikein, niin mun pitää aina jälkeen päin kääntää kuvia järkkärissä. On se kuitenkin paaaljon parempi kuin ei mitään!

En oo sit ihan varma voiko tätä shotiksi kutsua, kun välillä on tässä on pikkuisia tarinan pätkiä ja välillä vain kuvailua. En oikeen viel osaa näit oikei termejä :D

Täs alussa on ihan vain maisemakuvia (ei liity mitenkään shoottiin:D) :


Isä ja pikkusisko :) Tää on varmaan mun lempikuva näistä! 






Tää unohtu kääntää  `´<








Ok! Ihan kunnos shoottishootti alkaa!:















*Pomppaa alas*














 *Harhailee hädissään heinikossa*

Akemi: Missä olen?

*Romahtaa* 
 Niisk...


Yhyyyyyy!!!


Apuaaaaa!!!


Ulkopuolisen kommenti: Säälittävää... :I
Akemi: Eikä oo!





Puolen tunnin päästä:

Akemi: Minä.... Tein....

.....Sen...!

*Kaatuu uupuneena maahan*





Jonkin ajan päästä:

*Vetää pipoa pättäväisesti syvemmälle päähänsä*

Akemi: Tästä.

Se.

Lähtee!!!!!





*Istuu tyytyväisenä puussa*








Toi kauempana oleva sukka :D:D















*Heiluttelee jalkojaan vedessä*






Akemi: Juhuu?


Akemi: Rouva rantakäärmee??

Minä: !!!!


 Akemi: Ääk! Päästä irtiiii >.<



















Akemi: Jee!! <3








 Mun ja Akemin jalat :D



Minä: Akemi, mitä teet?

Akemi: Sidon kukkaseppelettä :)!


Valmis seppele!! Akemi näyttää ihan keijjulta! Tai, köh... Maahiselta :D
Akemi: KUULIN TON!








Akemin kasvoihin lensi leppäkerttu! :D


Ja se jatkoi matkaansa kukkaseppeleeseen....





Ja loppujenlopuksi kun vaihdoin kuvauspaikkaa se kiipesi sattumalta lähellä olleeseen lehteen :D


Onnea elämääsi, leppis!




















Sain kivat uudet sukat! (ja sain niistä kivan kuvan :D)


Lopussa: Behind the screen:

Akemin peruukki tippuili kokoajan...


Ja totuus tämän kuvan takan!
Kääk :D


Sekä Akemi ilman jalkaa... 
Akemi: Et kyllä näytä sitä!!!

Ja vahinkokuva siitä kun akemi tippu kuvauksissa :D Mun käsi on jo syöksymässä pelastamaan akemia!

Tälläkertaa tuli hyper paljon kuvia! Tää on hyvää harjoitusta :> Tosin ite huomasin että noi mun minitarinat oli tosi katkonaisia toisistaan... Kun kuvaustilanteessa en jaksanu alkaa keksiin mitään pidempii kuvioita. Kuvasin taas suomenlinnassa viimeviikonloppuna, siitä tulee postaus myöhemmin! Kuvia tuli siltä kertaa paaaljon vähemmän :D Kiitos hyperpaljon jos jaksoit lukee loppuun!! Kaikki saa mielellään kommenteissa neuvoo miten saisin kuviin lisää eloa ja liikkeen tuntua! Se on nimittäin hankalaa mulle ;)

10 kommenttia:

  1. Tosi kauniita kuvia <3 Etenkin nuo kukkaseppele-kuvat ja kaiken kruunasi tuo pikkuinen leppis. Hihittelin tuolle heinäruukkuun eksymiselle XD Voi Akemia, hänellä tuntuu olevan yhtä hyvä suuntavaisto kuin itselläni ^_^;

    Omasta blogistani löytyy muuten haaste sinulle :) http://pureneemodiaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos <3 :) Leppis tuli selvästikkin jonkun korkeamman tahon käskystä! Se oli kuin joku enne :D Ja ihanaa kuula että heinikkotarina oli hauska :D:D Akemin suuntavaisto ei tosiaan ole parhaasta päästä (paitsi Akemin itsensä mielestä)...

      Ja otan todella mielelläni haasteen vastaan!

      Poista
  2. Kivoja kuvia, liityin lukijaksi! Olisi kiva jos liittyisit mun blogiin :> fonduennuket.blogspot.fi
    Ja Akemi on ihan superihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja ihanaa että liityit lukijaks, uudet (ja vanhat) lukijat ilahduttaa mua aivan valtavasti! :)

      Poista
  3. söpöjä kuvia owo :3333

    erikanpullipblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihanaa, että "eksyin" tänne sun blogiin, toi kuvatarina/shootti oli jotenkin tosi kivan iloinen ja pirteä sekä hauskasti kuvattu. :3 Pitääkin liittyä heti lukijaksi tänne. c:

    > dandelion-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin on ihanaa että eksyit tänne mun blogiini! :D
      ja kiitos valtavasti kehuista, piristit mun päivää ;)

      Ps. Mäkin yritin liittyä sun blogiis, mutta teknisten vaikeuksien takia yritän tehdä sen uudestaan joskus toiste!

      Poista
  5. Aattelin viime postauksessa, tai, viime ja viime, mutta kuitenkin, viime postauksessa että nuo sun tekemät kasvo''meikit'' eivät olleet mun mielestä kivat, mutta tässä postauksessa se sopi ihan älyttömän hyvin :O Perun sanani ^u^''

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah :D mahtavaa että muutit mieltäs! :) Tosin Akemilla on nykyään jo ihan eri meikit… ;D

      Poista