perjantai 12. lokakuuta 2012

Pitkästä aikaa piirtelyä!


Ei oo tullu lähiaikoina paljoa piireltyä (ellei äikänkirjaa lasketa..). Nyt siihen tuli muutos! Kipeenä kun on muutaman päivät kattonu TV:tä putkeen, kummasti alkaa mietityttään voisko maailmassa olla muutakin tekemistä :D 
Ja sittenpä kun kerran alottaa niin ei meinaa tulla loppua!


Ajattelin että tää on joku mystinen jumala tai taruolento. Tein tän edestäpäin, joka ei oo ihan mun mukavuusalueeltani. Se on mulle silleen hankala kuvakulma, kun pitää tehdä kaikki niin symmetrisesti, ja mä en oo hyvä symmetriassa :D Onneksi siitä tulikin aika symmetrinen, joten oon tyytyväinen.
Toteutettu lyijytäytekynätekniikalla :D




Pitkästä aikaa kaivoin myös mun tussit esiin (otin ne ulos mun työpöydän purnukasta!), ja piirsin jotain niilläkin! Paperi oli vähän väärä, niin että ne levisi... Ensin piti vähän muistella että miten näillä piirrettiinkään. Mutta nyt taas onneksi muistan miksi näistä yhdessä vaiheessa pidin niin paljon (:
Eli käytössä oli Copicit, Neopikot ja Promakerit.


 

Tän piirtämisen aloitin eilen, kun jäin melkeen tunniksi jumiin rappukäytävään. Olin ajatellu kipeenä vaan äkkiä viuhahtaa äidiltä isälle, mutta kuinkas kävikään :D! onneksi sentään pääsin naapurin mukana rappukäytävään asti, niin etten jääny juripestyillä ja märillä hiuksilla sinne ulos nyhjöttämään. Ja tietenkin isä oli suomenlinnassa ja pikkusisko ei vastannut puhelimeen... Sitten armelias pikkusisko saapui paikalle kun olin siellä 45 minuttia, just kun olin alkanu viihtyä ja piirtää tota.

Mutta tuosta itse kuvasta sen verran että tossa on sitä oikeaa paperia, jossa se tussi ei leviä :>. Värejä oli rajallinen määrä mukana, kun en jaksanu kuskata kaikkea isälle.


Ja tän piirsin just hetki sitten, ei ollu yhtään ideaa tai inspiraatiota tai ideaa, piirsin siis koiran ja makkaran.


Toivottavasti kohta taas parannun niin voin taas lakata kynsiä, kun ideoitakin on tullu niin hirveesti C8


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti