keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

grazy hat day!!




Koulussa oli spirit week, ja oppilaskunnan jäsenenä minun ja toisen oppilaskuntalaisen ystäväni piti näyttää mallia muille. Se sopi hyvin, sillä olisimme muutenkin pukeutunut päivien teemoihin.  


Ma oli grazy hair ja mustache day (mulla tigerin tekoviiikset ja vaaaaaltavat kikkarat, joista tuli vähän mieleen jöröjukka).
kuva otettu päivän lopuksi, joten hiukset on vähän lässähtäneet :)

 Ti oli international day, mutta siihen ei oikein löytynyt mitään, ja jos totta puhutaan niin aamulla unohdin koko jutun ihan kokonaan... 

Ke oli pyjama day, eli tulin kouluun pyjama housut ja tohvelit laukussa. Sen tein pääasiassa siksi, että jos kaikki muut olisivat unohtaneet, en olisi ainoa pyjamassa :D. Onneksi en ollut ainoa, joten vedin farkkujen päälle pyjamahousut, ja vaihdoin uggit tohveleihin!

To oli sitten... GRAZY HAT DAYYY!!!

Eli se oli se juttu joka tähänkin postaukseen liittyy (viisaimmat näkivät jopa otsikosta!)

Ja minun hattuni oli musta lierihatu, jonka päälle olin raketanut varsinaisen pienoismallin:) Tekoruohon olin alunperin ostanut ruohokynsiä varten, ja postaus ruohokynsiin löytyy...  tästä!

Hahmot on siis ostettu Kampin Hobby pointin alakerrasta, pienoisrautatie osastolta. Vähän tuntui orvolta siellä rautatieosastolla, kun muut olivat aikuisia ammattilaisia, ja minä vain siellä yksikseni harhailin ja kauhistelin hintoja :D. Siinäkin eräs mies kysyi sinioravan häntäkarva pensseliä, ja samaan aikaan harhailin ja katselin, että missä myydään puita. Loppujenlopuksi löysin tosi hyvän setin, jossa oli puukin mukana. Hinta vain oli kaamea: 17 euroa!

Mutta kun siellä on puol tuntia etsinyt sitä oikeaa, ja ammattilaismyyjät katselleet nenänvarttaan pitkin, en voinut enää perääntyä! Lampsin super coolisti kassalle ja sanoin että otaisin tämän. Mies vastasi että kassa on yläkerrassa.

Naama punaisena kipitin yläkertaan, (tälläkertaa vamistin ensin kassalla, että saako tässä maksaa) ja lähdin kassipainavana ja lompakko kevyenä kaupasta.



Kaikki jutut on siis kiinnitetty Erikeepperillä (minä olen niitä erikeepperin nimiin vannojia)! Oikeastaan pikku-ukkoihin olisin käyttänyt pikaliimaa, mutta minua ei päästetty sotkemaan sellaisilla aineilla... Olen siis liimannut useamman kerran (joka kerran kun olen sitä käyttänyt...) sormeni jollain tavalla sotkuun. Uskokaa, se juttu että pikaliima polttaa kuivuessaan on totta!






Huhhuh, nää miniatyyrityypit on tarkaan tehty!
Mies ja maalaiskissa (ei siis koira, vaikka se onkin hankala erotaa)



 Lopuksi vielä muutamia kuvia ilta-auringossa:
Maisema näyttää musta melkein elävältä, kun siihen osuu lämminvärinen ilta-aurinko :)

Tässä kuvassa näkyy paremmin se että tuo on kissa, ei koira.

Tuo puu on ihana <3

Lopuksi vielä hattu mun päässäni. Vähän epämukava, sillä itse hattupohja oli 3€ Tigerissä... Mulla on nää hintasuhteet siis aivan kohdillaan ;D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti