keskiviikko 21. elokuuta 2013

Iki oma Pullip tilattu ;) (ja pieni paljastus!)

Tilasin oman pullipin.... Vähän vajaa 2 viikkoo sitte :D
Ku piti eka saada aikaseks kerrottuu et oon ylipäätään kiinnostunu niistä, etten vaan tuu sanoo tänne blogiin "Hei! Tilasin muuten Pullipin!"
Ja koska halua tehdä tän perinpohjasesti, mulla on tässä lista mitä pullippeja harkitsin aikajärjestyksessä hienoine selityksineen. Ei ehkä maailman kiinnostavina, mutta Come on! Oon kipeenä kotona ja kaipaan tekemistä :D
Kuva kopioitu täältä.

Aluksi halusin useamman viikon alice du jardinia. Loppujen lopuksi kuitenkin chipsit alkoivat ärsyttää (päätin että vaihtaisin ne) ja peruukkikin alkoi mietityttämään pidemmän päälle, varsinkin kun tiesin kuinka huonokuntoinen se on. Lisäks se alko näyttää jotenki kalpealta mun makuun :<
Kuva kopioitu täältä.
Sitten vaihdoin mielihaluni merl nostalgia versioon, kun näin sen tässä videossa. Sitten kuitenkin törmäsin merlin tavalliseen versioon ja aloin pitää sitä enemmän
Kuva kopioitu täältä.
Jaa sitten siis harkitsin merliä :D. Houkutti myös se että olin nähnyt youtubessa videon, jossa eräs merlin ostanut nainen kehuu tämän hiusten kuntoa. Ajattelin siis ettei merlissä tarvitsisi vaihtaa yhtään mitään. Omistajakuvia pidemmänpäälle katsellessa kuitenkin tumma silmämeikki ja oranssihtavat huulet alkoivat häiritä. nukke oli muuten kiva mutta meikki ei ollut täydellinen, joten jatkoin etsimistä :D
Kuva kopioitu täältä.
Jaa sitten törmäsin nanetteen jossain blogissa niin että sille oli vaihdettu peruukki ja se oli minusta valtavan kaunis. Mutta jokin siinä ei iskenyt alusta asti, ehkä jotenkin liian alistuva ilme ja jokin muu?

Tässä välissä harkitsin vielä Haku mitsune lol:iakin, mutta tajusin että ainoa minkä halusin olivat hänen vaatteensa :D


















jaaaa...... lopultaaa...









































päätin...





































ottaa....

















































My select pullip paja
Tän!
Okei, mulla on tässä välissä vähän selitettävää :D. Jos mä aikasemminkin ruikutin noiden meikkien pienistäkin vioista, nii miten mä sitten valitsin pullipin jolla on ehkä maailman yksinkertaisin meikki? Vastaus on tässä:
Tämä on siis osa My Select Pullip kampanjaa, jossa myydään nukkeja halvemmalla ilman mitään vaatteita siinä mukana, ideana justiinsa että vähän pienempikin budjettiset voi aloittaa tän harrastuksen. Kaikenmaailman mietiskelyn ja pyöriskelyn jälkeen päätin että jos en kerran ole tyytyväinen oikein mihinkään meikkiin, teen itse sellaisen! 
Eli siis päätin hankkia mahdollisimman halvan pullipin ja meikata sen itse kokonaan uusiksi! hehee :D
Joo, ei ehkä maailman viisain päätös, mut mä oon jo harjotellu... tota.. kahella Barbin irtopäällä :D. Et kyllä se tästä! Mä oon ite ainakin ihan innoissani!! Koska mulle kaiken maailman käsillä tekeminen on niin hauskaa että eiköhän oteta kaikki irti tästäkin harrastuksesta! 

Tietoja oon ettiny kaikkialta, ja suoraan sanottuna oon ainakin teorian osalta ekspertti...! Oon ostanu parhaita pahdollisia pastelleja (ja koska laatua seuraa eina hinta, ostin niitä vain 6 :D) sekä tiimarista glossia, ja siitä mistälie mini örkkikaupasta mattalakkaa (joka olikin jotain satin lakkaa vaikka pyysin mattaa :0 Mutta kokeilun jälkeen totesin että se on ihan ok, ei oo enää varaa ostaa toista 13 euron tötsää :/ ) jaaa valmiina onkin paljon erilaisia siveltimiä (kiitos lakkausharrastuksen) sekä vesivärikyniä ja akryylimaaleja (kiitos taideharrastus).

Lisäks mua on mun koko ikäni kehuttu taiteelliseks, joten kyllä se tästä :D!!

2 kommenttia:

  1. mä halusin aluks samaa pullip pajaa mut sit yllättäen ku mä ja äiti aijottii tilata se oli mystisesti poissa ja mentii sit mollamaniaa ja tilattii sieltä neitokainen vaatteet päällä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli justiinsa sama juttu! Että kun tilattiin niin se olikin mystisesti loppuunmyyty… Mitenköhän meille kummallekkin on voinut käydä niin? Tässä on koira haudattuna ;D

      Poista