maanantai 12. elokuuta 2013

piskuisesta kynsiblogista piskuinen blogi!

Olen jo pidempään miettinyt vaihtavani blogini nimen piskuisesta kynsiblogista piskuiseksi blogiksi. Kun loppujenlopuksi täällä blogissa puhutaan paljon enemmän muista asioista kuin kynsien lakkaamisesta. Tuntuu ehkä pikkuisen tiurhalta pitää bloginsa aiheena asiaa joka käsittää ehkä 0.001 promillea mun elämästäni, joten tämä plogi taitaa muuttua ainakin vähäksi aikaa ihan vain lifestyle blogiksi ilman sen kummoisempia "teemoja".

Ja loppujen lopuksi nimen muutoshan se vain on ;). Saattaa olla että tänne tulee nyt enemmän juttuja kynsien lakkaamisesta, kun en enää tunne olevani "pakotettu" siihen :D

siinä se nyt tuli!! oon harkinnut tota jo jotain 8 kuukautta, niin nyt se tuli tehtyä! 

Samalla kehtaan mainita etten kirjottanu kertaakaan viime kuussa, vaikka luulin että postailen oikein kunnolla kesällä :D. Se oli kyllä aika kiva loma, tein paljon kaikenlaista! Olin esim VENETSIASSA !! Se oli aivan mahtavaa! Mun isoisäni asui siellä ennen, joten se on mulle oikea muistojen paikka. pienenä vietettiin Giudecalla isoisän asunnossa kuukausikin kesässä. Nyt tosin majoittauduttiin ihan keskustaan. Tai siis silleen sinne Canale Granden varteen, eli enemmän sinne turistien alueeseen (turisteja me oltiin kyllä itsekkin :D).
Mutta siitä enemmän omassa postauksessa!

Mutta ei mun asia vielä tähän loppunu!! Vielävielä yks juttu :D! Lupaan, tää on vika! Nimittäin piskuinen blogi (yritän jo totutella uuteen nimeen 80) täyttää vuoden.... tota kohta :D. Kuun päästä kai :)

Siinä kaikki, paljon juttuja ja jonkin verran muutoksia :)

Tähän vielä yks random kuva venetsiasta, ettei postauksesta tuu liian alaston mun makuun :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti