maanantai 30. syyskuuta 2013

Ensimmäinen miittini! (jumbo-miitti 21.9)


Eilen oli mun ensimmäinen pullip miittini!! Sain akemin kustomoitua juuri sopivasti valmiiksi miittiin, vaikka kiire tulikin :D Siitä on enemmän täällä! Joo siis nyt miitistä on jo yli viikko :D Postaus tulee sitten nopeenopee, koska mun pitäis tehdä nyt yhtä koulutyötä.... joka pitäis palauttaa kahen tunnin päästä (kuka meni keksimään Frontterin >:O)... Enkä oo viel ees aloittanu :D

Postaukses saattaa sit olla kuvat sekasi, ja koko jutun kirjottaminen oli aikamoista kamppailua kun blogger (tai osaamaton minä) sekoilee ja kuvat vaihtelee itsekseen paikkaa.

Mut nyt sit miitiin:
Miitissä mulla ei muuten vielä ollu järkkäriä mukana, joten kuvat on känykkälaatua!

Miittiasua suunniteltiin ja puettiin jo ennen kuin akemi oli edes koottu :D
Akemi mittipaikalle saavuttuaan :>


Umi: *Poseeraa kameralle makkaran päällä*


Makkara: Ngghh.!!
Umi: Iiik!

*Akemi kurkaa makkaran sisältä*


Umi: ...

Hehee :D Järkyttävää katsottavaa, kuvat otettiin junassa matkalla miittiin, ja oli tosi kiire kun koko ajan pelättiin että meiän viereen tulee istuun joku tyyppi joka ihmettelee näit meiän nukkei...! Akemi siis matkusti tollasessa makkarassa miittiin kun pelkäsin et se naarmuuntuu :D
Lisäks pelotti et kestääks Akemin meikki, mutta hyvin se on nyt kestäny tän viikon, eikä ihme kun sen päällä on 5 kerrosta mattalakka!

Sit saavuttiin Jumboon! Se oli jännittävää ja pelottavaa ja innostavaa :D
Mul ja armil oli pientä sählinkiä löytää meiän porukka, ku ymmärrettiin vähän väärin yks juttu ja odoteltiin siel keskenään sil tapaamispaikal ku muut meni jo liukuportaissa :D onneks meiät sit noudetiin sieltä, nii päästiin porukkaan!


Tähän kohtaan tuli tällänen ihmeellinen kännykällä tehty kollaasi! Tän ois kuulunu tulla tonne jonnekki loppuun mut koko blogi teksti sekoaa ku yritän koskeakkin tähän :D Eli tähän se jää!


Meiän miittiporukkaa paikan päällä ;) Toinen porukka on ihan tossa kulman takana! Mä ja mun pikkusisko puututaan täst kuvast :)
Paikanpääl aluks vaan jonki verran uteltiin ja silleen, oli mun eka miitti nii en oikeen tienny mitä niissä yleensä tehdään :D! Lisäks tyypit vaihteli peruukkeja jne. :) Olin vähä ylisosiaalinen ja kovaääninen niinku aina jännityksissäni!

Näin ekan taeni ja paaaljon muita ihanii nukkeja!

Viereisillä miittiläisillä oli ryhmäkuva meneillään ja nappasin siitä kuvan! Näin mun ekan dallinikin, se oli iso ja... näytti ihan dallilta! En kokenu mitään erityistä järkytystä niinkuin pullippien kanssa :D
Kaikki oli kyllä superhypernättejä!!!

Käytiin Hesessä ja esiteltiin ittemme toisilleme. Sit yks miittiläinen ehdotti et jos mentäis niille kun se asuu ihan lähellä :D Päätettiin sit lähtee sinne!


Odoteltiin kun osa porukasta haki pyöränsä.

Asettauduttiin piknikille

Alko sataan nii siirryttiin yläkerran katetulle parvekkeelle.




Aloteltiin ryhmäkuvaa, kesti varmaan puol tuntii et loputkin tuli siihen :D

En oikeen saanu mistään nukeista kuvia erikseen, ja ne muutamatkin meni aika pieleen. No, mutta tässä ne muutamat!
Ihana <3<3<3!! Ja ihan vastakkaisen näkönen ku Akemi :D



Akemi ja Umi

Täs on vaan yks nukke enemmän? osa oli tainnu jo lähtee? :D


Siel oli myynnissä kaikkee ihanaa fimoruokaa ja ukkoja!

§

Siinä Oli kaikki! Juttu veny liian pitkäksi, ja se mun koulutyö taitaa myöhästyä :D 



9 kommenttia:

  1. Jee :3 Oli kiva miitti <3 Oon siis se tyyppi jolle mentiin sieltä Jumbosta sitten :D Aattelimpa ilmoittaa / ellet jo tiennyt / että meillä on taas miitti Jumbossa 5.10 eli viikonloppuna lauantaina, tavataan siinä kahdelta ( 14.00 ) Prisman infossa :) Miitti loppuu klo 17.00 :) Toivottavasti pääset ja muista ottaa siskos mukaan :D! Miitin järjestäjinä toimivat minä & Suvi :)

    Kiitoos <3

    VastaaPoista
  2. Jee :3 Ihana miitti oli :D Oon sit se tyyppi jolle mentii Jumbosta xD! Mut joo haluutko tulla taas lauantaina miittiin ?
    /lauantaina 5.10 klo 14.00 - 17.00 / Prisman Infossa tavattais ja jatkettais matkaa taas jonnekkin ( samaan paikkaan missä oltiin viimeksin ) Ilmoita mun sähköpostiin jos tuut, ja muista ottaa siskos mukaan :D < Catrinbella@gmail.com >

    VastaaPoista
  3. En oo nyt yhtään varma näkyykö nää mun kommentit o.o ..

    VastaaPoista
  4. Moi Merii :) Oon se yks tyyppi jolle mentiin jumbosta :D Aattelimpa ilmoittaa / ellet jo tiennyt / että minä ja Suvi järjestetään miitti 5.10 lauantaina
    klo 14.00 - 17.00 :) Tavataan Prisman infopisteellä Jumbossa. Tulkaa toki siskos kaa sillonki :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :D:D Joo siis nää kommentit ei ilmesty tänne heti, mun pitää eka hyväksyy ne! :D
      Mut mustaki oli super ihana miitti, ja kiitti ku päästiin teille! Siihen teiän uudempaan miittiin en taida kyllä päästä:<
      Ois ollu tosi kiva tulla!

      Poista
    2. Repesin täydellisesti xD Noin monta kertaa kirjotin ja kirosin ku ei tullu

      t: Bloggerin paras ystävä xDD

      Poista
    3. Nolottaa xD Hehe :D Ja ok :(

      Poista
    4. Haha, ei mitään :D:D Hyvä että viesti tuli perille!

      Poista