keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Pullip saapui!!! (tällä kertaa oikeasti :D)!

JEEEE!!! Arvatkaa mitä!!! No kaikki armaan tajus jo otsikosta :D:D
Jeeejeee jee jeee!!!

Eli mun pulippini vihdoin saapu!!! Mutta nyt mun pitää kertoa jotain... Se ei ollut pullip Paja ... :D

Ja tarina oli tämä: Koska paja oli loppu varastosta, en vaan kestänyt odottaa. se olisi lähetetty ensi kuun alussa, ja se oli mulle liian pitkä aika! Joten otettiin Plasticpopin henkilökuntaan yhteyttä, että voitaisko saada rahat takaisin niin voitaisiin vaihtaa tilaus johonkin toiseen plasticpopissa olevaan pullippiin. Päätettiin ottaa pulip Yuri, koska se oli Select Pajaa vain vähän kalliimpi ja vaatteet jotka tulivat sen mukana olivat kivoja. Sitten kun oltiin tilaamassa sitä, huomattiin että sekin oli loppunu varastosta :0 Armin oma pullip oli tullut pullipstylestä kuudessa päivässä, niin päätin loppujenlopuks tilata sieltä. Nukkeni hinta oli postikuluineen vain noin 100 euroa, eli ei musta ainakaan paha ;)

Ja minkäkö nuken tilasin...? Se selviää pian >:D! Pidän hulluja jännityksessä :D

Posti tuli samaan paikkaan kuin viimeksikin, eli Jätkäsaareen. Istuttiin taas fatboyille ja revittiin kaikki paketin teipit avaimella rikki!!! :D
Ja muuten, kun postin mies toi mun pakettiani takahuoneesta, se sano että mulla oli onnea. Aluks ihmettelin et miks ihmeessä, ja se sano että tän ois pitäny olla saapunu ja lunastettavissa postista vasta huomenna (en ollu kattonu noutolappua kunnolla:D). Onneks paketti oli saapunu jollain tavoin etuajassa postiin, niin että sainkin sen. Ja kuljetus oli muuten nopeaa! Tilasin pulippini myöhään aikaisemman viikon lauantai iltana (noin kahdeksalta) Ja se lähetettiin jo seuraavana päivänä! Siitä sitten viikko ja 1 päivä eteenpäin ja se olikin jo täällä (eli viime maanantaina)!!


Kääk!!! Ei pettymystä tällä kertaa :D Viimeksi tuossa vaiheessa sieltä pilkisti pikkusikon pullipin kengät :D
 Se on yks ihanimmista vaihesta pullipin saamisessa kun näkee ekaa kertaa siitä mekon helman tai jonkun :D Siinä vaiheessa tajuu että: "Herranjestas, mähän oon saanu pullipin!".



Ja pullippini oliiii:

Kiyomi!!! Hehee :D

Ostin sen vaatteiden perusteella, sillä Kiyomilla tulee niin valtavasti niin ihania vaatteita!!! Kasvoilla ei ollu mulle niin valtavaa väliä, sillä oon vieläkin sitä mieltä että mä kokeilen kustomoida mun ekan pullippini! (Nyt kaikki varmaan siel ruudun toisella pulolella hakkaa päätään seinään :D)

Kiyomilla on kyllä superihanat kasvot, mutta ne ei niin täysin sovi siihen luonteeseen jonka sille aion antaa. Tai jotenki siihen kuvaan jonka siitä oon ittelleni luonu :D Peruukki ja silmätkin tulee ajan kanssa 
vaihtumaan! Peruukin väri on kyllä vielä vähän auki... 

Ja sitten avattiin paketti... Se tunne kun saa ekaa kertaa koskea ekaa omaa pullippiaan O.O <3<3<3<3 :>  :)  C:  :› (<- Noi oli sitte hymiöitä :D)


Sitten tällänen ikäänkuin shootti jonka kuvasin teille arveltavaks, mutta jota en sitte laittanukkaan tohon alkuun.
Leikkikää ettette tiiä vielä minkä pullipin tilasin ja yllättykää 8D






Nyyh, kummatki kuvat meni väärinpäin :< :D
Aloin kuvaan Akemia (<- Pullippini nimi :>>) liian myöhään, joten kuvat on tummia ;(



Sitten ajateltiin alkaa kuvaamaan pikkusiskon kanssa Akemin ja Umin tapaamistarinaa, Mutta oli niin pimee että kuvat kakkas ja siin välis käytiin sisällä ja sit ulkona olikin jo sysipimeetä nii luovutettuun :<
Mut ihan hyvä et Akemi alkaa esiintyy mun blogissa enemmän vasta sitten kun se on kunnolla valmis!
Kuvatarinasta!
Kuvatarinasta!
Siinä kaikki!! Meen nyt varmaan hiomaan akemin kasvoja, seuraavan kerran se varmaan näyttäytyy uusilla kasvoilla ;)

7 kommenttia:

  1. Onnea uudesta nukesta, se on tosi kaunis! ^3^
    Pidähän hauskaa nukkeilun parissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)! Nyt kun oon just kustomoinu sen se on vielä enemmän mun tyylinen ;)
      Ja pidän! Mulla on ollu superhauskaa eikä akemi oo ollu mulla vielä viikkoakaan :D

      Poista
  2. oikeesti salee lähetän mun karelinin tai jonku sulle kustomii 8)

    t. erika
    oon mummin koneel ni en jaksa kirjautuu mun omalle blogger tilille :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D kiitos, ehkä joskus kun mulla on vähäsen enemmän itseluottamusta, nyt vaan pelkään pilaavani toisten nuket :D

      Poista
  3. Ihana pullip!'3
    sen vaatteet EI vaan niin lumoa paitsi toi hattu'3
    musta kyllä kiyomin naama on niin ihana!'3 ONNEE SILTI SÖPÖSTÄ PULLIPISTA!*3

    VastaaPoista
  4. Onnea itse säästän pullippiin itse ja koossa reilut 30€.....
    Ja mä aijon tilata pajan joka on 140 mollamaniassa joten täällä sitä säästellään.....♥♥
    Ja ihana tuo pullippisi♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Onnea säästämiseen! Se on erityisen mahtavaa vihdoin saada haluamansa nukke, kun siihen on eka säästänyt pitkään ja huolella :)

      Poista