torstai 5. syyskuuta 2013

tilaus saapuu postiin....


Tästä on jo jonkin verran aikaa, mutta tuli blogin yksivuotispäivätkin niin ehdin kirjoittaa vasta nyt :)

yksi päivä olin kotona ihan normaalisti pikkusiskoni kanssa. Sitten äiti tuli kotiin mukanaan joku lappunen. Mulla heti alkoi epäilykset herätä.... Sitten äiti sanoi meille ne kuuluisat sanat: "tässä lukee että postiin on saapunut suurikokoinen paketti..."

Ja arvaattekin varmaan loput..... Pullippini on saapunut!!!

Lähdimme kiireellä juoksemaan pikkusiskoni kanssa Jätkäsaareen, jossa lähin posti on. Matka ei ole pitkä, mutta se tuntu ikuisuudelta!!!

Mun pikkusiskoni jo vähän kyseli matkanvarrella, että josko se olisi hänen pullippinsa. Sille tietenkin vähän naureskelin, mun oman pullippini tilaamisesta oli 2 viikkoa ja hänen omastaan viikko, lisäksi mun omani tilattiin plasticpopista ja hänen omansa pullipstylestä.







Sitten vihdoin saavuttiin perille, ja lunasin pakettini!! Aivan oikein, paketti oli pullipin kokoinen ja siinä luki minun nimeni!!! Ikävä kyllä meitä vastaan tullut äiti ei ollut vielä paikalla, joten revittiin paketin teipit poikki mun avaimellani :D



Siirryttiin samassa rakennuksessa olevaan "leponurkkaan" jossa oli fatboyita. Siellä sitten aloin availla pakettia. sisälläolevan kuplamuovia ja silkkipaperia raottaessani näin jo ikioman pullippini jalat <3<3 Mutta... MITÄ?! Sillähän oli kengät, joista lähti raidalliset sukat. Olin tilannut nude pullipin, jonka mukana ei tullut vaatteita... Oliko kyse virheestä? 

Pikkusiskonikin kurkkasi ja henkäisi kimeästi. Se olikin hänen Pullip Classical Alicensa!! Tarkemmin tutkittuani huomasin että paketti olikin pullipstylestä, ja että se oli saapunut Amerikasta Suomeen alle viikossa! Minun nimeni paketissa oli siksi että se oli tilattu minun tililläni....

Sinänsä aika karvas takaisku, pullippini ei siis vielä ilmesty blogiini. Olin kuitenkin sairaan innoissani nähdessäni ekan pullippini ikinä!!

Ja... se oli... muuten... ISO!! Iiihan valtava :D:D Ja se päänkoko! se oli kuin vesimelooni!! Mutta ei huonolla tavalla, se oli ihanan iso :D! Kaikki silmät oli valtavat jajaja.... meikit ja kaikkee ja sen kustomoinnista tulee tosi hemppoa! Sehän on niin isokin :D


Nopea räpsäys ihan paketistanoston jälkeen... Mikä laatu 800
 Noi vaatteet on niiiiin ihanat!!!!!Ja kaikkee 8DDDDD <3<3<3<3<3<3<33
ÄÄÄÄÄÄKK ihanaaaa!!!!!!

Kasvot on niiiiiin kauniit <3<3<3<3 :>>>>


Sitten juostiin kotiin et päästään ottaan se tuolta boksista. Olin niin tohkeissani etten ees kunnolla muistanu enää että olin luullu mun pullippini saapuvan :D


Kotona alettiin irrottamaan Umia (<- nimi) paketistaan. Taisiis pikkusisko irrotti :D


Eipä muuta. Tässä muutama nopeä räpsäisy Umista! Umi muuten tarkoittaa merta, ja munkin nimi on Meri ;));)) Pikkusikon mukaan se ei oo mikään kunnianosoitus mulle... No otan sen vastaan kuitenkin sellasena 8DD

Reality....


 Vielä lopuksi:
 Tein itselleni voikukista sormuksen!!!

Jeeeee

jeejeee


Siinä se! Oikeastaan mulla on vielä asiaa pullippitilauksista jne, kerron niistä seuraavassa postauksissa. Juttu on aikamoinen, ja lyhyesti kerrottuna My Select Paja on loppunut varastosta :000
Kerron seuraavassa postauksessa lisää ;) Moikka!!

9 kommenttia:

  1. Mä olin kyllä ihmeissäni tuosta sanasta - että mitä ihmettä tarkoittaa pullippi, mutta se on siis tuo nukke! Blogeja lukiessa sitä oppii kaikenlaista. :)

    VastaaPoista
  2. Haha :DD Mäkin opin mitä pullip tarkoittaa ihan sattumoisin netin ihmeellisestä maailmasta!!

    VastaaPoista
  3. Heips!

    Kiitos blogini lukijaksi liittymisestä! ^^
    Onnea siskollesi uudesta nukesta, aivan ihana tapaus (itse en raaskisi kustomoida noin kaunista nassua ;3 ). Ja kyllä se sinunkin nukkesi sieltä vielä saapuu~ (seuraan innolla koska tilasin itsekin äskettäin ekan kerran Plastic Popista, että kauanko heillä kestää toimittaa tavaraa...)

    Upeat kynnet ja hauska idea tuo voikukkasormus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi :)

      Ei mitään! Sulla on niin kiva blogi että tietenkin liityin lukijaksi!! ;)
      Ja kiitos, välitin viestin hänelle eteenpäin. Pikkusiskollani on muuten blogi: http://armispullipdolls.blogspot.fi, siellä on hänen pullipistaan enemmän :>
      Ja oikeastaan en ole sentään kustomoimassa pikkusiskoni pullippia (en minäkään raaskisi :D) vaan tarkoitin sitä että tulevan pullippini kustomointi tulee olemaan helppoa, sen nimittäin aion kustomoida :D Vähän kyllä jännittää, jos menee ihan pieleen niin sitten vaan rahat säästöön ja ammattikustomoijalle korjailtavaks :D:D

      Ja loppujenlopuksi jouduin tilaamaan Pullipstylestä, koska Plastic Popista oli loppu kaikki haluamani pullip mallit ;(
      Mutta ei kai Plastic Popin toimituksessa pitkään voi kestää, nehän tulee vaan saksasta?

      Jaaa kiitoskiitos :D!

      Poista
  4. Awww miten sulonen pullip! Tiiän tunteen ku odottaa jotain pakettia saapuvaksi kotiin ja sit postiin tulee paketti joka paljastuukin toiselle tilatuks... ;_____; Mut hyvää kannattaa odottaa, eiköhän sunkin pullip kohta kotiudu! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiän, niin se on <3 Ja se on kyllä aika karmeeta, sitten pikkusiko intoili pullipistaan koko takaisin paluu matkan ja välillä ajatteli että "jos se vaan olis ollukkin se mun pullip... :<"
      Mutta kiitos kannustuksesta, Voin paljastaa että se saapui juuri pari päivää sitten ;) Ja se tosiaan oli odottamisen arvoista!!

      Poista
  5. Oi, ihana blogi sinulla! ♥ :3 Itse tilasin Plastic Popista pullippini joka saapuu vasta 2vk päästä tai sen jälkeenkin. Heh nun. Ajattelin jo, että sinä todellakin sait sen pullipin! Harmitin kun pikkusiskosi saisen :o Tilaamani pullip on My select Melissa, joten siinä kestää ^^ Tilasitko sinäkin siis Plastic Popista Pajasesi? :)

    VastaaPoista
  6. Niin siis enakkotilattavana oli minun pullippini joten minulla kestää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa, Kiitos <3<3! Ihanasti sanottu mun blogistani :D! Ja kiitos myötätunnosta, kyllä se hieman kirpaisi :D.
      juu, tilasin plasticpopista :) Tosin kuten ylemmässä vastauksessa sanoinkin, pullippini saapui juuri :D<3<3<3 Onnea oman pullippisi odotukseen!

      Poista