tiistai 8. tammikuuta 2013

top 5 lakkaukset viime vuodelta


Koska vuosi on nyt juhlallisesti vaihtunut, päätin tehdä viimevuoden (sen neljän kuukauden ajalta mitä oon blogia ehtinyt pitämään...) lakkauksista top 5 listauksen!
Lakkaukset on sekavassa järjestyksessä, sillä niiden järjestämiseen parhaimmasta alaspäin menisi mun tapauksessani ikä ja terveys... :D

jokaisen lakkauksen yhteydessä on oranssilla linkki, josta pääsee halutessaan tutkimaan vähän tarkemmin lakkauksia koskevia postauksia, joista mulle itselleni niitä selaillessa tuli monia muistoja mieleen <3. Ja myönnettäkööt, että näitä lakkauksia valitessa vaikutti myös hieman ulkonäon lisäksi lakkausten "tunnelma" (tai miten sen nyt selittäisi...) eli jotenkin että oliko aurinkoinen vai sateinen päivä, oliko juuri karmea kouluviikko kesken, vai vietettiinkö jo viikonloppua. Hankala selittää, mutta esimerkiksi tuo eka lakkaus tuossa alla oli tehty kun olin valtavan iloinen ja ihanan aurinkoinen päivä ja kaikkea, niin että siitä tulee kiva mieli jo pelkästään sen nähtyään :)

Sitä enenpää selittämättä ja filosofioimatta siis ne top 5 lakkaukseni kuluneelta neljältä kuukaudelta!! :


tämän lakkauksen tein valtavan ihanana päivänä, niinkuin ylempänä ehdin jo mainitakin! Lisäksi tätä tehdessä ei ollut vielä niin valtavaa itsekriittisyyttä kynsilakkauksiani kohtaan, kun tämä oli tosiaan vain yksi ensimmäisistä lakkauksistani! Ja tämä oli muuten täysin ensimmäinen lakkaus jonka tänne bogiin lisäsin, joten se oli suuri hetki <3
Liukuvärjäys tapahtui pumpulipuikolla, ja kiehkurat piirsin grillitikulla!! ;D

Oli vielä kesäkin (mun mittapuullani), ja kaamos inhoajana ikävöin sitäkin asiaa näissä kynsissä hirveästi ;<

Juuu.... Mutta siis se pääasia näissä on, että vaikka ovatkin vähän sotkuiset ja kaikkea, niin nää kynnet on aivan ihanan väriset, sekä koristelutkin on kauniit ja yksinkertaset <3




Seuraavaksi on mun ensimmäiset, yberkesäiset fimokynnet! Lisää niistä täällä!

Näissäkin varmaan viehättää aika paljon värit, jotka on liukuvärjäyksineen taas jotenkin ihan mun mieleeni :) lisäksi tykkään tunkea kynnet aivan täyten kaikkea, ja tuossa tapauksessa noita fimoja oli läjäpäin!


Nää on kyllä musta jotenkin aivan valloittavat!! :D Tein siis kaverille kynnet joissa kaksi pientä pupua on päässeet mellastamaan kasvimaalle... Koristeet olin itse ajankulukseni kasannut €:
Jaaa myös näissä kynsissä on ihanat värit! :D Tuollainen kiva vihreä sekä oranssi on yhdessä kivan väriset :)

 Näistäkin löytyy lisää juttua täältä, samasta postauksesta kuin noista ylemmistäkin... Ei ihan sitä parasta  bisnestä kertoa noista kahdesta samassa postauksessa, vai mitä?



Nää oli jollain selittämättömällä tavalla täysin ihanat!! :) Mutta näiden kuvaaminen oli kyllä kamalaa...

Tein tahallani kynsiin vähän vinoa ristikkoa, ja kaikenmailman värikkäitä kukkasia sekä köynnöksia, ja kappas! Lopputulos toi mulle mieleen aivan Liisa ihmemaassa 2:sen!

Siinä kyllä käy niin että niitä ihaninpia kynsiä on hankalin pitää pisinpään, joten nää ei valtavan kauaa pysyny ;<


Seuraavana on vuorossa kynnet, jotka oikeastaan tein jo viimekesänä ennen blogin aloittamista. Täytyy sanoo että nämä oli ehdottomasti mun suuriprojektisimat kynteni ikinä!! Teko oli kyllä tosi kivaa ;))
Eli tein totoro elokuvan innoittamana 3D kynnet, joissa kaikki hahmot ja jutut on 3D :D
Myös toisessa kädessä olleet, elokuvan päähenkilötytöt Satsuki ja Mei.

Harmi etten saanut valmiista kynsistä valtavan laadukkaita kuvia, mutta täältä löytyy kaikki kelvolliset kuvat jotka olin saanut tallennettua!

Nää kynnet taisi päästä listaan sen hauskan 3D idean takia, ja nää oli muutenkin aika hauskat, tosin se isokokoinen totoro oli niin iso mun peukussani (koko peukun kynnen kokoinen...) että se näytti joltain syöpäkasvaimelta :D

Haa! Ja nyt esittelyyn pääsee listan yksinkertaisimmat kynnet, eli nämä! Nääkään ei tosin oo mun käsissäni, vaan lakkasin kaverin kynnet :>
Eipä näistä muuta sanottavaa kun kivat on ja yksinkertaiset sekä (kaverin ansiosta) nätin väriset!

Ja ainiin! Lisää juttua näistä kynsistä (ja näköjään paljon muustakin :D) täältä!


Hehee :D:D tän oli tarkoitus olla top 5 listaus, mutta karsimisesta tuli niin haastavaa että näköjään tästä tulikin omalaatuinen, top 6 listaus!!

Viimeisenä siis nyt esiintyy syksyaiheinen manikyyri, jossa toi manikyyriraja on hieman tavallista pidempi. Tässäkin pidän paljon väreistä! Tän listauksen aikana oon huomannut, että mulle on selvästikkin nuo värit tosi tärkeitä, kun niistä kokoajan touhotan :D

Siinä oli mun top 6 lakkaukset viimevuodelta :>
Toivottavasti seuraavalta vuodelta tulee vielä hulppeampi, luultavasti top 10, lakkauslistaus!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti